Visokotehnološkim monospiralnim pojasom pružaju se i krutost i visoka razina prigušenja za glatku, udobnu vožnju.
VISOKORASTEZLJIVA SUPERPENETRIRANA NIT (HTSPC)
VISOKORASTEZLJIVA SUPERPENETRIRANA NIT (HTSPC)
MONOSPIRALNI (MS) POJAS
HLADNIJE I STABILNIJE
Lagane i trajne niti, omotane oko opsega gume kako bi se pružilo besprijekorno prianjanje. To doprinosi boljem učinku uz smanjenje težine, poboljšanje prianjanja, rotacijsku stabilnost, učinak pri velikoj brzini i učinak prigušenja.
SILICA RICH EX ZA PREDNJU GUMU
POUZDANIJE PRIANJANJE PREDNJE GUME
Učinak u mokrim uvjetima poboljšan je znantnim povećanjem količine silicija u odnosu na uobičajeni SILICA RICH.
POLIMER RC
POUZDANIJI KONTAKT SA CESTOM
Tehnologijom polimera RC optimizira se raspodjela silicija u gumenom spoju i poboljšava fleksibilnost gaznog sloja, čime se omogućava veći kontakt s površinom ceste i u vrućim i u mokrim uvjetima. Smanjenjem molekularnog trenja poboljšava se i otpor kotrljanja i stoga povećava ekonomičnost goriva
SNAŽNIJE PRIANJANJE, VEĆA KILOMETRAŽA
NanoPro-Tech&Trade; Bridgestoneovom tehnologijom optimizira se učinkovitost guma na molekularnoj razini. Time se pomaže smanjiti trenje, toplina i deformacija gaznog sloja tijekom rotacije guma, što dovodi do boljeg prianjanja gaznog sloja i duži vijek trajanja u pogledu trošenja.
TROSLOJNI SPOJ (3LC) + KAPICA I BAZA
3LC pruža kilometražu središnjeg gaznog sloja i prianjanje vanjski dijelova dok osnovni sloj kapice i baze povećava krutost gaznog sloja radi boljeg prianjanja, apsorpcije udara i učinka u svim vremenskim uvjetima.
Visokotehnološkim monospiralnim pojasom pružaju se i krutost i visoka razina prigušenja za glatku, udobnu vožnju.
Pet posto veći kontaktni dio u kombinaciji sa spojem za veliko prianjanje pruža rješenje za nezgodne uvjete.
Povećani omjer površine prekrivene gumom i praznine stvorene žljebovima u području vanjskih dijelova radi pronalaženja prave ravnoteže između krutosti i deformacije za maksimalnu reaktivnost i pouzdanje.
Optimizirani položaj žljebova omogućava velike veličine blokova za veću krutost gaznog sloja i veće trenje, čak i na mokrim površinama
Bez žrtvovanja dokazanog i izuzetnog vijeka trajanja prethodnika guma A41 u pogledu trošenja.