Optimizacija žljebova: veći prosječni volumen žljebova u kombinaciji s konzistentnijim omjerom žljebova u kontaktnom dijelu dovodi do optimizacije žljebova i odvoda vode. To dovodi do bolje vuče, kočenja i prianjanja u MOKRIM uvjetima.
POLIMER RC
POUZDANIJI KONTAKT SA CESTOM
Tehnologijom polimera RC optimizira se raspodjela silicija u gumenom spoju i poboljšava fleksibilnost gaznog sloja, čime se omogućava veći kontakt s površinom ceste i u vrućim i u mokrim uvjetima. Smanjenjem molekularnog trenja poboljšava se i otpor kotrljanja i stoga povećava ekonomičnost goriva
SNAŽNIJE PRIANJANJE, VEĆA KILOMETRAŽA
NanoPro-Tech&Trade; Bridgestoneovom tehnologijom optimizira se učinkovitost guma na molekularnoj razini. Time se pomaže smanjiti trenje, toplina i deformacija gaznog sloja tijekom rotacije guma, što dovodi do boljeg prianjanja gaznog sloja i duži vijek trajanja u pogledu trošenja.
VISOKORASTEZLJIVA SUPERPENETRIRANA NIT (HTSPC)
BOLJE SVEUKUPNO PONAŠANJE
Materijal čelične niti napravljen je od pojedinačnih unutarnjih gumom izoliranih filamenata visoke toplinske vodljivosti kojima se poboljšava prijenos topline i smanjuje rizik od puknuća gume. Ove značajke doprinose stabilnosti pri velikoj brzini, prianjanju, apsorpciji i trajnosti.
MONOSPIRALNI (MS) POJAS
HLADNIJE I STABILNIJE
Lagane i trajne niti, omotane oko opsega gume kako bi se pružilo besprijekorno prianjanje. To doprinosi boljem učinku uz smanjenje težine, poboljšanje prianjanja, rotacijsku stabilnost, učinak pri velikoj brzini i učinak prigušenja.
SILICA RICH ZA STRAŽNJU GUMU
SNAŽNIJE PRIANJANJE U MOKRIM I HLADNIM UVJETIMA
Spoj Silica Rich (hrv.: bogat silicijem) omogućava učinkovito prianjanje pri niskim temperaturama u ranoj fazi vožnje i pokazuje izvrstan učinak na mokrim podlogama.
Optimizacija žljebova: veći prosječni volumen žljebova u kombinaciji s konzistentnijim omjerom žljebova u kontaktnom dijelu dovodi do optimizacije žljebova i odvoda vode. To dovodi do bolje vuče, kočenja i prianjanja u MOKRIM uvjetima.
Blokasti uzorak stvara terenski dojam guma AT41, čak iako je namijenjena za cestovnu upotrebu. Novi oblik blokova sprječava i djelomično trošenje na vanjskim dijelovima gume.
Spoj za putnu upotrebu koji se upotrebljava s (3LC-om straga) pruža izvrstan učinak u suhim/mokrim uvjetima pored odlične kilometraže.
Visokotehnološkim monospiralnim pojasom pružaju se i krutost i visoka razina prigušenja za glatku, udobnu vožnju. U kombinaciji s novim uzorkom to pruža veliku stabilnost.