Spajanjem tvrđeg središnjeg spoja i mekšeg vanjskog spoja stvara se prava kombinacija za stabilnost i prianjanje bez ugrožavanja reaktivnosti.
MONOSPIRALNI (MS) POJAS
HLADNIJE I STABILNIJE
Lagane i trajne niti, omotane oko opsega gume kako bi se pružilo besprijekorno prianjanje. To doprinosi boljem učinku uz smanjenje težine, poboljšanje prianjanja, rotacijsku stabilnost, učinak pri velikoj brzini i učinak prigušenja.
POJAS V-MS
TROSLOJNI SPOJ
Bridgestoneova napredna tehnologija troslojnog spoja za vašu prednju gumu. Dvojni spoj čvrst je u centru gaznog sloja kako bi vam pružio stabilnost pri jakom kočenju, dobro linearno ponašanje i veliku kilometražu. Sa strane je spoj mekan i ljepljiv za maksimalno prianjanje u zavojima... sve do punog kuta naginjanja.
VISOKORASTEZLJIVA SUPERPENETRIRANA NIT (HTSPC)
BOLJE SVEUKUPNO PONAŠANJE
Materijal čelične niti napravljen je od pojedinačnih unutarnjih gumom izoliranih filamenata visoke toplinske vodljivosti kojima se poboljšava prijenos topline i smanjuje rizik od puknuća gume. Ove značajke doprinose stabilnosti pri velikoj brzini, prianjanju, apsorpciji i trajnosti.
KAPICA I BAZA
Izvedeno iz Bridgestoneova razvoja za MotoGP, mekim vanjskim spojem (kapicom) omogućava se vrhunsko prianjanje. Unutarnji je pak spoj (baza) čvršći, čime se pruža optimalna krutost gumi. No čak i kako se gazni sloj troši, čvršći bazni spoj ne izlaže se cesti – stoga vas neće zateći gubitak prianjanja!
Spajanjem tvrđeg središnjeg spoja i mekšeg vanjskog spoja stvara se prava kombinacija za stabilnost i prianjanje bez ugrožavanja reaktivnosti.
Primjena novog molekularnog pristupa čestica finog ugljika, poboljšanje zagriza
Guma RS11 razvijena je s materijalom kultiviranim u najvišim trkaćim klasama i prva je guma orijentirana na cestu u kojoj je primijenjena Bridgestoneova inovativna konstrukcija pojasa. Ovim pojasom V-MS optimizira se raspodjela krutosti gaznog sloja
Dizajn uzorka guma RS11 izravno je izveden iz Bridgestoneove najnovije ožljebljene trkaće gume. Prilagođeno i optimizirano za maksimiziranje ponašanja kontaktnog dijela.