Uzorak s trodimenzionalnim krajevima žljebova, optimizirani raspored žljebova i gotovo pa glatkim vanjskim dijelovima za stabilnost i ponašanje uz konzistentno veliko prianjanje.
VISOKORASTEZLJIVA SUPERPENETRIRANA NIT (HTSPC)
BOLJE SVEUKUPNO PONAŠANJE
Materijal čelične niti napravljen je od pojedinačnih unutarnjih gumom izoliranih filamenata visoke toplinske vodljivosti kojima se poboljšava prijenos topline i smanjuje rizik od puknuća gume. Ove značajke doprinose stabilnosti pri velikoj brzini, prianjanju, apsorpciji i trajnosti.
MONOSPIRALNI (MS) POJAS
HLADNIJE I STABILNIJE
Lagane i trajne niti, omotane oko opsega gume kako bi se pružilo besprijekorno prianjanje. To doprinosi boljem učinku uz smanjenje težine, poboljšanje prianjanja, rotacijsku stabilnost, učinak pri velikoj brzini i učinak prigušenja.
TROSLOJNI SPOJ
Bridgestoneova napredna tehnologija troslojnog spoja za vašu prednju gumu. Dvojni spoj čvrst je u centru gaznog sloja kako bi vam pružio stabilnost pri jakom kočenju, dobro linearno ponašanje i veliku kilometražu. Sa strane je spoj mekan i ljepljiv za maksimalno prianjanje u zavojima... sve do punog kuta naginjanja.
PETOSLOJNI SPOJ
Ova jedinstvena tehnologija petoslojnog spoja za stražnje gume, koju su ekskluzivno razvili Bridgestoneovi inženjeri za MotoGP, ima tri različita spoja. Spoj je čvrst u centru gaznog sloja kako bi pružio stabilnost pri jakom kočenju, dobro linearno ponašanje i veliku kilometražu. Srednji vanjski spoj pruža vam maksimalnu vuču pri polovičnom naginjanju radi ranog ubrzanja pri izlasku iz zavoja. A zahvaljujući superljepljivom rubu možete s punim pouzdanjem ući u dublje kutove naginjanja. Iznimna tehnologija za iznimnu vožnju!
SILICA RICH EX ZA PREDNJU GUMU
POUZDANIJE PRIANJANJE PREDNJE GUME
Učinak u mokrim uvjetima poboljšan je znantnim povećanjem količine silicija u odnosu na uobičajeni SILICA RICH.
POLIMER RC
POUZDANIJI KONTAKT SA CESTOM
Tehnologijom polimera RC optimizira se raspodjela silicija u gumenom spoju i poboljšava fleksibilnost gaznog sloja, čime se omogućava veći kontakt s površinom ceste i u vrućim i u mokrim uvjetima. Smanjenjem molekularnog trenja poboljšava se i otpor kotrljanja i stoga povećava ekonomičnost goriva
SNAŽNIJE PRIANJANJE, VEĆA KILOMETRAŽA
NanoPro-Tech&Trade; Bridgestoneovom tehnologijom optimizira se učinkovitost guma na molekularnoj razini. Time se pomaže smanjiti trenje, toplina i deformacija gaznog sloja tijekom rotacije guma, što dovodi do boljeg prianjanja gaznog sloja i duži vijek trajanja u pogledu trošenja.
Uzorak s trodimenzionalnim krajevima žljebova, optimizirani raspored žljebova i gotovo pa glatkim vanjskim dijelovima za stabilnost i ponašanje uz konzistentno veliko prianjanje.
Stražnja guma: veći profil krune zajedno s optimiziranom konstrukcijom pojasa i položajem žljebova nadograđuje stražnji dojam i povećava stabilnost u zavojima.
Napretci u razvoju spoja na molekularnoj razini nadograđuju adheziju i prianjanje radi bržih zavoja i većeg pouzdanja.
Troslojni spoj (naprijed) i petoslojni spoj (straga) plus veoma kruta punila stope gume pružaju optimalno prigušenje i stabilnost.
Prednja guma: manji profil krune pruža veći kontaktni dio i bolju raspodjelu pritiska za poboljšano ponašanje i preciznost. Stražnja guma: veći profil krune zajedno s optimiziranom konstrukcijom pojasa i položajem žljebova nadograđuje stražnji dojam i povećava stabilnost u zavojima.
Battlax S21 prva je guma koja uživa u prednostima Bridgestoneove novog unutarnjeg postrojenja za testiranje „ULTIMATEYE”, koje analizira ponašanje gume u točki kontakta.