Poboljšava kontrolu kemijske reakcije, uravnotežuje mehanizam za ojačanje i poboljšava raspršivanje punila.
1 Testovi koje je provelo društvo TÜV SÜD na zahtjev društva Bridgestone u lipnju 2022. u pogonima društava ATP Papenburg (Njemačka) i Bridgestone EUPG (Italija) za testove na mokroj podlozi na vozilima BMW 520i i BMW 530d te na veličini 245/45 R18 100Y XL gume. Guma Turanza 6 u usporedbi s izvedbom glavnih konkurenata u okviru istog segmenta: CONTINENTAL Premium Contact 6, MICHELIN Primacy 4+, PIRELLI Cinturato P7 (P7C2) br. izvješća [713263409]. BOČNI VODENI KLIN (AQUAPLANING), ocjena: BRIDGESTONE Turanza 6 (100,0 %), PIRELLI Cinturato P7 (P7C2) (96,9 %), CONTINENTAL Premium Contact 6 (92,0 %), MICHELIN Primacy 4+ (90,2 %). VODENI KLIN (AQUAPLANING) U RAVNOM SMJERU, ocjena: CONTINENTAL Premium Contact 6 (100,2 %), BRIDGESTONE Turanza 6 (100,0 %), PIRELLI Cinturato P7 (P7C2) (98,9 %), MICHELIN Primacy 4+ (98,5 %). BOČNO PRIANJANJE NA MOKROJ PODLOZI, ocjena: BRIDGESTONE TURANZA 6 (100,0 %) CONTINENTAL Premium Contact 6 (97,0 %), MICHELIN Primacy 4+ (95,1 %), PIRELLI Cinturato P7 (P7C2) (93,3 %). KOČENJE NA MOKROJ PODLOZI (Ø KALK. Zaustavna udaljenost [m] 80 – 20 km/h), ocjena: CONTINENTAL Premium Contact 6 (33,0), BRIDGESTONE Turanza 6 (33,7), PIRELLI Cinturato P7 (P7C2) (34,4), MICHELIN Primacy 4+ (36,0).
2 Na temelju internog mjerila Turanza 6 u odnosu na Turanza T005 (ref. veličina 205/55 R16).
*ENLITEN je skup tehnologija kojim se pruža performansa gume najbolja u klasi s korakom naprijed prema održivosti u usporedbi s prethodnim generacijama.
Poboljšava kontrolu kemijske reakcije, uravnotežuje mehanizam za ojačanje i poboljšava raspršivanje punila.
Ima značajku blokadnog mehanizma za povećavanje
krutosti lokalnog gaznog sloja i smanjivanje klizanja u usporedbi s prethodnim modelom.
Pomaže pri poboljšavanju prijanjanja gume na mokrim podlogama odvodnjom vode ispod gume i maksimalno smanjujući vodeni klin.
Zahvaljujući niskotlačnom sloju karkase i slojevima gaznog sloja guma Turanza 6 ide dalje uz manju potrošnju goriva ili energije zbog smanjenog otpora kotrljanja. Aerodinamičnim oblikom štitnika Rim Guard štiti se vaša guma od oštrih promjena u zavojima i smanjuju se sile povlačenja.